Zwroty i reklamacje
Zwroty
Chcesz zwrócić produkt? Nie ma problemu!
- Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).
- Termin zwrotu płatności wynosi od 5 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.
- Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazany numer rachunku bankowego.
- Jeżeli zapłaciłeś za zamówienie przelewem, zwrot nastąpi na konto, z którego dokonałeś płatności.
Jak dokonać zwrotu?
- Wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się tutaj - pobierz formularz zwrotu (PDF do wypełnienia)
- Wyślij wypełniony formularz zwrotu na adres email: sklep@talampa.pl
- Wydrukuj wypełniony formularz i dołącz go do paczki ze zwrotem.
- Odeślij paczkę na adres: Famex sp z o.o., ul. Warszawska 303, 42-209 Częstochowa z dopiskiem „ZWROT”.
- Paczkę odsyłasz na własny koszt, pamiętaj żeby dobrze zapakować zwracany produkt.
- Towar możesz zwrócić również w naszym sklepie stacjonarnym.
- Pamiętaj – nie odbieramy paczek wysłanych za pośrednictwem Paczkomatów InPost.
Stan zwracanego produktu
- Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony).
- Zalecamy, aby zwracany produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie.
Reklamacje
- Wypełnij formularz reklamacyjny - pobierz formularz reklmacyjny (PDF do wypełnienia).
- Jeśli nie posiadasz drukarki, przygotuj własnoręczny opis reklamacji. Możesz wzorować się na treści naszego formularza.
- Formularz reklamacji możesz również wysłać bezpośrednio na adres email: sklep@talampa.pl
- Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji wyślij na adres:
Famex sp. z o.o.
ul. Warszawska 303
42-209 Częstochowa - Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
- O wyniku rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię pisemnie lub telefonicznie.