Zwroty i reklamacje

Zwroty

Chcesz zwrócić produkt? Nie ma problemu!

  • Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).
  • Termin zwrotu płatności wynosi od 5 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.
  • Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazany numer rachunku bankowego.
  • Jeżeli zapłaciłeś za zamówienie przelewem, zwrot nastąpi na konto, z którego dokonałeś płatności.

Jak dokonać zwrotu?

  • Wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się tutaj - pobierz formularz zwrotu (PDF do wypełnienia)
  • Wyślij wypełniony formularz zwrotu na adres email: sklep@talampa.pl
  • Wydrukuj wypełniony formularz i dołącz go do paczki ze zwrotem.
  • Odeślij paczkę na adres: Famex sp z o.o., ul. Warszawska 303, 42-209 Częstochowa z dopiskiem „ZWROT”.
  • Paczkę odsyłasz na własny koszt, pamiętaj żeby dobrze zapakować zwracany produkt.
  • Towar możesz zwrócić również w naszym sklepie stacjonarnym.
  • Pamiętaj – nie odbieramy paczek wysłanych za pośrednictwem Paczkomatów InPost.

Stan zwracanego produktu

  • Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie niezmienionym (w takim samym stanie jak został zakupiony).
  • Zalecamy, aby zwracany produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie.

Reklamacje

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny - pobierz formularz reklmacyjny (PDF do wypełnienia).
  2. Jeśli nie posiadasz drukarki, przygotuj własnoręczny opis reklamacji. Możesz wzorować się na treści naszego formularza.
  3. Formularz reklamacji możesz również wysłać bezpośrednio na adres email: sklep@talampa.pl
  4. Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji wyślij na adres:
    Famex sp. z o.o.
    ul. Warszawska 303
    42-209 Częstochowa
  5. Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
  6. O wyniku rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię pisemnie lub telefonicznie.

panel-address